Dlaczego marka powinna dawać korporacyjne prezenty biznesowe?

Dlaczego marka powinna dawać korporacyjne prezenty biznesowe?

Prezenty lubi każdy, a sam proces wyboru i wręczania prezentu sprawia, że nasza komunikacja staje się bliższa, przyjemniejsza i cieplejsza. W środowisku biznesowym dzieje się to samo. Otrzymując prezenty od marki, czujemy wdzięczność i stajemy się bardziej lojalni wobec firmy-darczyńcy. Jednak to nie jest jedyny powód, dla którego należy zamawiać korporacyjne prezenty biznesowe dla potencjalnych i istniejących klientów, partnerów biznesowych i pracowników.

Po co potrzebne są korporacyjne prezenty

Korporacyjne prezenty i upominki tworzą punkt styku marki z grupą docelową: klientami, potencjalnymi i obecnymi, pracownikami oraz partnerami biznesowymi. Najczęściej jest to jakiś realny przedmiot: praktyczne upominki, jadalne prezenty, firmowe gadżety i odzież. Można jednak też dawać emocje i wrażenia, na przykład spersonalizowane certyfikaty na bilety na koncert. W każdym przypadku projektowanie korporacyjnych prezentów ma jeden cel - ustanowienie pozytywnych skojarzeń z firmą, które będą zwiększać lojalność wobec marki. A najlepsze korporacyjne prezenty biznesowe to te, które osiągają te cele.


Jak odbierają Państwo swoje prezenty?

Wszyscy lubimy dostawać prezenty - tak czujemy się ważni i widoczni, dlatego interesujące korporacyjne prezenty biznesowe tworzą silną motywację psychologiczną i powiązanie marki z grupą docelową. Pomimo obfitości reklam faktyczna liczba kontaktów osoby z marką jest niewiarygodnie mała. Telewizja, strony internetowe, media społecznościowe - to kanały, które łatwo można zignorować: przewinąć, przełączyć, kliknąć krzyżyk w rogu. Takie reklamy wtargują na nasze życie bez pytania. A korporacyjne prezenty biznesowe stają się jej częścią, przynoszą korzyści i emocje, dlatego za taką reklamę jeszcze raz dziękujemy. Oto tylko kilka powodów, dlaczego potrzebne są korporacyjne prezenty. Poprawiają nastrój w pracy. Zwiększa rozpoznawalność Twojej marki. Tworzą punkt kontaktu klienta, dystrybutora, partnera, pracownika z marką, który będzie obok długo.

Powiązane posty

Firmowe koszulki Nike na firmowy maraton – jak pomogliśmy klientowi w organizacji wyjątkowego eventu

Firmowe koszulki Nike na firmowy maraton – jak pomogliśmy klientowi w organizacji wyjątkowego eventu

Firmowe koszulki Nike na maraton? Dowiedz się, jak ewagifts.pl pomogło klientowi w organizacji eventu dzięki odzieży reklamowej z logo.
Czytac wiecej
Agencja reklamowa w 2025 roku: Jakie zmiany przynosi nowa era marketingu?

Agencja reklamowa w 2025 roku: Jakie zmiany przynosi nowa era marketingu?

Czytac wiecej